  • Data: 2007-01-09 10:27:13
    Temat: Re: Uciazliwy provider i rozwiazanie umowy
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Tue, 09 Jan 2007 11:07:18 +0100,
    gacek <g...@w...pl> screamed:

    > chyba dlatego ze zaplacil, oni nie dopatrzyli i go odcieli. czyli de facto
    > odcieli go bez powodu.
    >
    > ale czy to bedzie wystarczajacy powod - to ja nie wiem.

    Racja. Mój błąd. Przeoczyłem ten fragmen, w którym napisał, że błąd był
    w księgowaniu.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:220B ]
    [ 11:30:08 user up 11216 days, 23:25, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Calm down -- it's only ones and zeros.