  • Data: 2007-01-08 15:18:17
    Temat: Uciazliwy provider i rozwiazanie umowy
    Od: Reseller <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam problem ze swoim providerem. Niestety jestem z nim zwiazany umowa do
    konca 2008 roku. Takiego problemu sobie narobilem.
    W zeszly czwartek po powrocie do domu zastalem na ekranie komputera
    informacje, ze ze wzgledu na brak oplaty za usluge zostalem odlaczony.
    W niewybredny sposob zostalem poinformowany, ze jesli nie zaplace to
    czekaja mnie "dotkliwe konsekwencje windykacyjne". Oczywiscie oplata
    zostala wniesiona o czym zostalem poinformowany przez Providera mailem w
    dniu 14.12.2006. Jako ze bylo juz po 17tej to oczywiscie zadne telefony
    nie dzialaly. Na drugi dzien rano musialem wydzwaniac do nich i domagac
    sie ponownego podlaczenia do Netu.
    Internet sluzy mi do prowadzenia dzialalnosci gospodarczej o czym
    Provider jest poinformowany.
    Niestety w regulaminie swiadczenia uslug, ktory stanowi zalacznik do
    umowy jest paragraf mowiacy o braku odpowiedzialnosci za potencjalne
    utracone zyski. Dodatkowo jest paragraf ktory mowi o tym, ze umowa moze
    zostac rozwiazana z winy Providera jesli przez okres 30 dni nie swiadczy
    uslugi.
    Zeby bylo jeszcze ciekawiej to od czasu do czasu Panowie zmieniaja mi,
    oczywiscie bez powiadomienia moj staly publiczny adres IP, ktorym
    identyfikuje sie na zdalnych komputerach, ktorymi zarzadzam.

    A teraz do sedna sprawy, czy jest mozliwosc zerwania umowy, udowadniajac
    wine Providera powolujac sie na ich regulamin. Czy "straszenie" mnie
    windykacja, przy wniesionej oplacie i odlaczenie od Netu bez powodu moze
    byc podstawa do zerwania umowy? Czy bezpodstawne zmiany adresu IP mozna
    uznac za zlamanie regulaminu?

    A tu link do regulaminu uslug w/w Providera:
    http://www.ikatel.pl/regulamin20061001.pdf

    A tu wzor umowy:
    http://www.ikatel.pl/umowa20061001.pdf

    Pozdrawiam,
    --
    Reseller
    GG:1794

    Homo Sapiens Non Urinat Contra Ventum...