  • Data: 2011-04-18 11:57:37
    Temat: Re: Ubezpieczeniowy bzik (DG)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-18 13:47, Jasko Bartnik pisze:

    > Faktycznie, pomyliło mi się z dobrowolnym. Dziękuję za poprawienie i
    > odpowiedź.
    >
    > Co się tyczy zaś jednodniowego zlecenia - chciałem to zrobić bez
    > kombinowania. Chyba założenie własnej firmy wydaje się przyzwoitą
    > opcją - uczciwsze to niż siedzenie na bezrobociu i dorabianie dziełami.

    Skoro masz co robić w swojej firmie, to załóż ją nie dla zdrowotnego,
    tylko dla samej pracy.

    Ale zakładać firmę tylko dla zdrowotnego i nic nie robić, to dopiero dziwne.

    A przy bezrobociu wylatuje się z niego też w czasie pracy na dzieło,
    więc nie można "siedzieć na bezrobociu i dorabiać dziełami".

    --
    Liwiusz