  • Data: 2009-12-18 22:35:52
    Temat: Re: Ubezpieczenie zdrowotne legitymacja ubezpieczeniowa
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Imiennika wrote:

    > Internetowy system ?
    > login i hasło, aby haker mógł sobie czytać kto ubezpiezony ?

    Właśnie otrzymałem pismo od mojej czeskiej kasy chorych, że mi
    przygotowali nową kartę EKUZ, którą należy posługiwać się i podczas
    wizyt u lekarza w Czechach i za granicą. Na karcie jest jest podany
    adres internetowy, gdzie należy wprowadzić numer karty i system od razu
    poda, czy ubezpieczenie zdrowotne jest ważne, czy płacę składki. Patrz
    www.vzp.cz/EHIC

    Nie trzeba więc żadnego loginu ani hasła.

    Ludek