  • Data: 2009-12-17 17:56:34
    Temat: Re: Ubezpieczenie zdrowotne legitymacja ubezpieczeniowa
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-12-17 18:38, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
    > http://bankier.tv/video/Koniec-z-legitymacjami-50208
    .html

    > Koniec z legitymacjami
    > Bankier.TV, 2009-12-17 16:00
    > Od 1 stycznia 2010 roku nie będą już wydawane legitymacje ubezpieczeniowe,
    > które potrzebne nam były podczas wizyty u lekrza. O tym dlaczego i co to
    > zmieni w sytuacji pacjenta mówi dla Bankier.TV ekspert.

    Zapomniałeś dodać, że teraz trzeba będzie co miesiąc pobierać od
    pracodawcy zusowski druk RMUA. W praktyce wolałem jednak pieczątki,
    załatwiało się to w 10 sek (u mnie w firmie jest babka która się tylko
    tym zajmowała i procedura była błyskawiczna) a teraz trzeba czekać po
    kilka minut na odkopanie koperty z "paskiem" (którego do tej pory w
    zasadzie nie brałem). Ogólnie jak to w Polsce, pomysł dobry a wyszło jak
    zwykle.

    --
    pozdrawiam
    MZ