eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUbezpieczenie sprzetu rtv, wycena naprawyRe: Ubezpieczenie sprzetu rtv, wycena naprawy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!eternal-september.org!feeder.eternal-septe
    mber.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ubezpieczenie sprzetu rtv, wycena naprawy
    Date: Fri, 10 Apr 2015 08:23:11 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 18
    Message-ID: <mg8iq7$bg5$1@dont-email.me>
    References: <2...@g...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 10 Apr 2015 13:22:15 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="ba0e9d6536a7c5319702c745723636bb";
    logging-data="11781";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/jTzekBUhpmUjhlDUx4ucMNPYXbGtpYfw="
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:39.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/39.0a2
    in-reply-to: <2...@g...com>
    Cancel-Lock: sha1:jqqvrMP9iBqSlsvemRO2P/aOQeg=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:747109
    [ ukryj nagłówki ]

    Kris wrote:
    > Miałem wykupione ubezpieczenie sprzętu rtv:
    > http://www.mbank.pl/download/ubezpieczenia/OWU/szcze
    golne-warunki-ubezpieczenia-sprzetu-elektronicznego-
    dla-klientow-bre-banku.pdf
    > Zgłosiłem szkodę- uszkodzenie tabletu- spadł, pękł wyświetlacz, tablet przestał
    "widzieć" kartę pamięci, zrywa połączenia wifi.
    > Tablet kupiony kilka miesięcy temu jest na gwarancji.
    > Opisałem uszkodzenia, zrobiłem fotki wypełniłem formularze wymagane przez
    ubezpieczyciela.
    > Kilka dni temu dostałem informacje że mam dostarczyć kosztorys naprawy.
    > W pobliżu nie ma autoryzowanego przez producenta serwisu a grzebanie przez
    nieautoryzowany spowodowałoby utratę gwarancji.
    > Czy ubezpieczyciel może domagać się abym to ja zlecił wycenę czy powinno to być
    zrobione przez ubezpieczyciela?
    > Czy mam prawo odmówić i nie zgodzić się na wycenę przez nieautoryzowany serwis i
    utratę gwarancji? Brak ważnej gwarancji to w pewnym sensie obniżenie wartości sprzętu
    przecież.
    >

    a czy ubezpieczyciel wymaga aby kosztorys byl sporządzony przez
    nieautoryzowany serwis?

    Bo raczej spodziewa się, ze przez autoryzowany.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1