eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUbezpieczenie OC przy sprawdaży-kupnie pojazdu, nieco długie › Re: Ubezpieczenie OC przy sprawdaży-kupnie pojazdu, nieco długie
  • Data: 2006-05-16 08:13:32
    Temat: Re: Ubezpieczenie OC przy sprawdaży-kupnie pojazdu, nieco długie
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> napisał:

    >Nie spowodowałem żadnych szkód
    To bez znaczenia.

    > Nie podano podstawy prawnej roszczenia.
    Art. 31. 1. W razie zbycia pojazdu mechanicznego, którego posiadacz
    zawarł umowę ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, na
    nabywcę pojazdu przechodzą prawa i obowiązki zbywcy wynikające z tej
    umowy.

    >wycofał się z żądania całości 2-ej raty i stwierdził, że jej części do
    >momentu sprzedaży będzie dochodził od poprzedniego właściciela,
    To masz objaw dobrej woli z jego strony,

    > wykorzystałem polisę zgodnie z ustawą.
    Sam widzisz- skorzystałem, bo przeszły na ciebie prawa, ale dziwnie
    zapomniałeś o obowiązkach wynikających z tejże samej ustawy.

    >Czy mam słuszność?
    IMHO nie masz racji.

    --
    Artur Golański