  • Data: 2004-09-26 09:34:34
    Temat: Re: Ubezpieczenie OC auta w garażu
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:5pvcl09j6nld7jhdaflss5eteei6dsh7n3@4ax.com Artur
    Golanski <A...@w...net.pl> pisze:

    > I tu masz namacalny dowód, że niektórzy wypowiadając się na temat,
    > który do końca nie znają i co gorsza udzielają innym rad (usuwanie
    > tablicy rej. czy numerów nadwozia, silnika jest czynności pozbawioną
    > tu logiki) !
    To jest jedna z ogólnodostępnych grup dyskusyjnych, tu się dyskutuje.
    Dyskusja polega na wymianie poglądów, kontrowersyjnych czasem argumentów, z
    których jedne są słuszne, inne mniej, a część wcale. Musisz to zrozumieć.

    > I nikt nikomu "nie wchodzi na posesję" :-P
    No - nie wchodzi na posesję i żąda (oczywiście pisemnie) kwitów na
    pojazd..., no właśnie - jaki? Bez rej., numerów...

    > Działa tylko narazie nie wszędzie.
    Fajne prawo, które na razie działa gdzieniegdzie.

    > Tu nie ma co mysleć, tylko do istniejacego prawa należy się stosować,
    > bo może dotkliwie zaboleć !
    Rozumiem. To nie myśl. Ja zaryzykuję, nie zastąpię mózgu ustawą i będę
    myślał dalej. ;)

    Jotte