  • Data: 2004-09-26 15:13:40
    Temat: Re: Ubezpieczenie OC auta w garażu
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jotte" <t...@W...pl> napisał:

    >To jest jedna z ogólnodostępnych grup dyskusyjnych, tu się dyskutuje.
    Racja-dyskutuje (znając samemu temat), ale NIE radzi wprowadzając w
    błąd tego, który pyta.

    >pojazd..., no właśnie - jaki? Bez rej., numerów...
    Nie rozumiesz podstawowej kwestii. Pojazd zarejestrowany, to taki,
    który został zgłoszony do ewidencji urzędu i jest nim do czasu jego
    wyrejestrowania.
    Jeśli ci się wydaje, że zdejmując tablice rejestracyjną lub usuwając
    jakikolwiek numer pojazdu załatwiasz problem jego wyrejestrowania to
    się grubo mylisz [a to każdemu wolno ;-)].

    >Fajne prawo, które na razie działa gdzieniegdzie.
    Nie zrozumiałeś ! Napisałem, że system (CEPIK), a NIE prawo działa nie
    wszędzie. Prawo obowiązuje wszystkich. Po uruchomieniu systemu brak OC
    i tak wyjdzie, tylko, że trochę później, ale karę (tyle, że
    dotkliwszą) i tak trzeba będzie zapłacić za każdy rok niedopełnienia
    obowiązku.
    I na koniec: tu dyskutujemy o prawie, które obowiązuje, a nie o tym
    jakie powinno być, czy jest słuszne lub sprawiedliwe (do tego są inne
    grupy tematyczne).
    EOT

    Artur Golański