  • Data: 2013-08-28 21:12:11
    Temat: Re: Ubezpieczenie NFZ
    Od: "lu dzik" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:521e4298$0$1468$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie wiążesz planów z "tym krajem", praca ci tu "nie odpowiada", za
    > świadczenia zdrowotne nie płacisz, przepisów nie chcesz przestrzegać,
    > pasożytujesz już tu 30 lat i uważasz, że państwo (czyli inni ) powinni
    > opłacać twoje leczenie.
    > A to niby dlaczego!?

    Nie miałem wyboru gdzie się urodzę, ale teraz mogę wybrać gdzie spędzę
    resztę życia i z tego skorzystam.
    Mam prawo do takiej opieki i po co mi ona potrzebna wyjaśniłem w poście
    inicjującym wątek.
    Takie świadczenia przysługują każdemu i co za różnica czy przypieczętuje
    to PUP, MOPS, ZUS czy nawet MONAR (choć ten przypadek mnie nie dotyczy)
    więc wyjaśnij z łaski swojej do czego się wciąż przypierzasz i bredzisz o
    jakichś wyłudzeniach podatków z Twoich ciężko zarobionych pieniędzy.