  • Data: 2013-08-29 13:27:20
    Temat: Re: Ubezpieczenie NFZ
    Od: "lu dzik" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:521f1d4f$0$1250$65785112@news.neostrada.pl...
    > Oni też są (przynajmniej w większości) pasożytami.
    > A ty chcesz będąc pasożytem ułatwić sobie jeszcze bardziej
    > pasożytowanie. Ponieważ pasożytujesz na tu obecnych, to naturalnym jest,
    > że krytykują Twoją postawę.

    Kolejny nie potrafiący czytać ze zrozumieniem.
    Od początku: mam prawo do ubezpieczenia jak każdy, ale zamiast założyć że
    wystarczy PESEL, to wprowadzono jakiś EWUŚ i trzeba gdzieś być zgłoszonym
    do ubezpieczenia.
    Chcę zmienić PUP na coś innego, w obecnych warunkach. Nie znalazłem
    odpowiadającej mi pracy, a oferta z urzędu typu pracownik biedronki czy
    cieć mi nie odpowiada i żeby wam podnieść ciśnienie jej nie przyjmę, bo
    sami macie fajne posadki i nie chcielibyście w takich miejscach być
    pariasami za 6zł/h, tylko cwaniakujecie.
    Dalej nie rozumiem co wyłudzam, kogo okłamuje, okradam i wykorzystuję.

    > No to może tam zacznij pasożytować...

    Chcę jedynie normalnie żyć.