eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUbezpieczenie AC - oplata w dwoch ratach - rozwiazanie umowy › Re: Ubezpieczenie AC - oplata w dwoch ratach - rozwiazanie umowy
  • Data: 2008-05-20 21:12:42
    Temat: Re: Ubezpieczenie AC - oplata w dwoch ratach - rozwiazanie umowy
    Od: "rabar-bar" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:g0vaij$d6m$1@inews.gazeta.pl...
    > Osoba nazywajaca sie KsZZysiek w liscie z dnia 2008-05-20 20:57 napisala
    > nastepujace slowa:

    > Czyli babka z PZU miala racje, tak? Bo skoro nie ma takiego punktu w
    > umowie ani w OWU oraz jesli PZU nie wysle zadania zaplaty drugiej raty to
    > umowa bedzie nadal obowiazywala...

    Hej
    Miała rację
    Jeśli PZU nie wezwie Cię do uregulowania składki z wyznaczeniem terminu
    (zgodnie z artykułem KC przytoczonym przez przedpiścę) to ochrona
    ubezpieczeniowa będzie trwała, ale...
    ... ale TU nijak to się nie będzie kalulowało, zatem to w ich iteresie
    będzie, żeby jednak takie wezwanie do Ciebie wysłać i w razie braku wpłaty
    rozwiązać Twoją polisę, niż nie wysyłać wezwania i świadczyć ochronę pomimo
    nieopłacenia składki
    A sam zapis odnośnie nieopłacenia składki najczęściej pojawia się w OWU -
    jako dokładnie przeniesiony z KC

    pozdrawiam
    raB