  • Data: 2002-08-12 08:38:29
    Temat: Re: Uaktualniona Lista Zydow
    Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    lord wystukał (a) w wiadomości news:aj7rsv$9er$1@news.onet.pl:

    > a gdzie wolnosc slowa ?
    > jezeli koles ma takie odczucia i wiadomosci to jest jego sprawa. ktos
    > moze powiedziec aby nie umieszczal takich rzeczy na necie - czemu ?

    Chyba mylisz trochę pojęcia.
    Ja mogę mieć np. odczucie, że jesteś debilem (bez obrazy) albo złodziejem
    albo mordercą i powiem Ci to. Czy to jest wolność słowa?
    Nie poczujesz się urażony?

    > ja to przeczytalem i nie wypowiem sie na jego temat do poki nie
    > sprawdze tego osobiscie (na razie mi sie nie chce) . a jezeli jest to
    > prawda a w polsce poki co nie jest za dobrze to tez bedziecie na
    > kolesia najezdzac ?

    A o czym jest ta grupa dyskusyjna? O odczuciach tego "kolesia" czy
    też o Żydach czy jednak o prawie?

    Niech zamieści to na jakiejś stronie. Kto będzie chciał - przeczyta,
    kto poczuje się urażony - poda go do sądu. Ale nic go nie upoważnia
    do zaśmiecania tej czy innej grupy.

    --
    Doktor.
    d...@p...onet.pl