  • Data: 2002-08-12 08:32:57
    Temat: Re: Uaktualniona Lista Zydow
    Od: "lord" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    a gdzie wolnosc slowa ?
    jezeli koles ma takie odczucia i wiadomosci to jest jego sprawa. ktos moze
    powiedziec aby nie umieszczal takich rzeczy na necie - czemu ? ja to
    przeczytalem i nie wypowiem sie na jego temat do poki nie sprawdze tego
    osobiscie (na razie mi sie nie chce) . a jezeli jest to prawda a w polsce
    poki co nie jest za dobrze to tez bedziecie na kolesia najezdzac ?

    wg w kazdej opinni jest cien prawdy !

    lord - polak :)