  • Data: 2002-08-12 11:26:47
    Temat: Re: Uaktualniona Lista Zydow
    Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    lord wystukał (a) w wiadomości news:aj85oa$3gs$1@news.onet.pl:

    > pewnie ze sie poczuje urazony ale pod warunkiem ze tak nie jest (tzn
    > w tym przypadku nie jestem debilem ) , jezeli ktos napisz ze jestem
    > zydem i nim jestem tylko np. zmienilem nazwisko to dlaczego mialbym
    > byc urazony ?

    I dochodzimy chyba do sedna sprawy. Takie rzeczy powinienem pisać
    Tobie, żebyś miał szansę zweryfikować moje słowa, zgodzić się z nimi,
    obrazić się lub w ostateczności podac mnie do sądu.

    Nie powinienem jednak tego chyba ogłaszać na wszystkich grupach, prawda?
    Bo chyba nie na tym polega wolność słowa?

    Mnie po prostu wkurzają tacy kolesie, którzy dorwali się do komputera
    i wydaje im się, że są anonimowi i wszystko mogą. Jak taki cwany,
    to niech taką listę wyśle do choćby jednej osoby, która się tam
    znajduje.

    Ciekawy jestem efektu. Bo namierzyć faceta, skąd nadaje to chyba
    żaden problem....

    EOT.

    --
    Doktor.