    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tydzień w reżimie odcinek 120
    Date: Fri, 30 Jun 2023 19:15:40 +0200

    W dniu 30.06.2023 o 15:42, alojzy nieborak pisze:

    > Ja już klepałem kilka razy, w RU PL jest czwartym najbardziej znienawidzonym
    państwem

    No to się wyjaśniło... to dlatego twój ukochany pis robi wszystko, żeby
    RU znowu nas polubiło?

    > Trzeba być lotnym jak Kviat aby "kupić" rewelacje o pro Ruskości PISów,
    > lub szukać głupszych od siebie.

    Trzeba być lotnym jak alojzy, aby nie widzieć, że pislamiści (i
    konfederaści) robią wszystko, żeby znowu RU nas pokochało, lub szukać
    głupszych od siebie. Co w tym kraju nie jest zbyt trudne patrząc po tym,
    ilu zwolenników ma nadal pis (i konfederosja).

    Bardzo cię boli, że RU nas nie kocha?
    Bo widzisz, mi raczej nie zależy żeby być (znowu) z nimi w związku
    miłosnym. A wręcz przeciwnie.

    > Obadaj lepiej ustawę z 2016 o przekazaniu sprzętu przez PL na UA.
    >

    > 9)
    > nieodpłatne przekazania uzbrojenia, produktów podwójnego zastosowania i wojskowego
    mienia niebojowego;
    > https://sip.lex.pl/akty-prawne/mp-monitor-polski/ukr
    aina-polska-umowa-w-sprawie-wzajemnej-wspolpracy-w-d
    ziedzinie-18806214
    > Kogo mr.Kviecie znów chcesz załadować w chu?

    Choćbym nie wiem jak się starał, to w temacie ładowania w chu nigdy nie
    dorównam zwolennikom pisu (i konfederosji).
    Konkurowanie z profesjonalistami jest bardzo trudne.

    > Jak PL darmowe przekazanie broni (inni kredytują) jest pro-ruskością pisow?
    > Serio, tak głupich ludzi jest poniżej 3%.

    No i?
    Niezobowiązująca umowa? Mydlenie oczu takim jak ty.
    https://demagog.org.pl/fake_news/polska-bezplatnie-p
    rzekazuje-ukrainie-wszystkie-zasoby-falsz/

    > OT.
    > cyt.
    > Rzymianie świadomie tworzyli konflikty między ludami, które podbijali. Oczywiście
    > robili to tak sprytnie, żeby nikt nie domyślił się, że to Rzym chce ich skłócić.
    No widzisz. To tak jak pis. Tyle że we własnym kraju.
    I tak jak RU.
    Tylko mniej sprytnie, bo ludzie inteligentni to widzą.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr