  • Data: 2024-06-21 16:25:14
    Temat: Re: Tworzenie prawa w PL i wykopki.
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-06-21 o 14:59, Trybun pisze:

    > Jeszcze raz powtarzam, to nie ja, tylko mądre prawo, które ja tylko w
    całej rozciągłości popieram.

    A ja nie. Im dłużej leży w ziemi tym bardziej koroduje, a jak leży w
    rzece to się zapada i po kilku latach jest poza zasięgiem czyli przepada
    na wieki. Ogólnie zabawa która i tak nigdy się nie zwróci, bo na etacie
    zarobisz więcej.

    > a dlaczego się godzisz na takie praktyki poza swoim płotem, przecie
    to potencjalne złoto za płotem należy tak samo do łowcy jak i dla Ciebie?

    Złoto masz w oceanie, pozyskanie jego jest nieopłacalne jak to
    potencjalne złoto o którym piszesz. Jesteś nieracjonalny i tyle.

    OT.
    Podobnie krzyczeli kiedyś niemcy na polaków: pracę nam zabieracie, ale
    nabór stanowisko szambonurka u niemca dalej wisiał w ogłoszeniu.