  • Data: 2024-06-21 15:00:45
    Temat: Re: Tworzenie prawa w PL i wykopki.
    Od: Trybun <M...@t...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.06.2024 o 13:18, io pisze:

    > W jakim sensie martwe? Faktycznie właściciele nie zabraniają
    > dochodzenia do zbiorników tylko np dojeżdżania. Podejrzewam, że ich po
    > prostu ktoś przećwiczył i wiadomo, że wystarczy zadzwonić po policję
    > by dostęp uzyskać.

    Teren zagrodzony siatką. Prawo wodne ewidentnie złamane. Nawet przy
    zgłoszeniu na policji czy w urzędzie przyznają rację,. Problem w tym że
    poza tym przyznaniem racji nie chcą nawet palcem ruszyć.

    > E tam, co to za grabież jak to wspólna własność jest nad którą tylko
    > nikt nie chce się pochylić.

    Raczej nie znajdziesz na tym wyszukanym skarbie tabliczki prawem do
    osobistej własności. A jak nie jest czyjeś to należy do wszystkich.

    > No i dlaczego tak pierdołowata kwestia jak używanie wykrywacza wymaga
    > pozwolenia? W życiu bym nie wpadł, że ci co chodzą z wykrywaczami na
    > plażach i jeziorach mogliby odpowiadać karnie. Raczej kpina.
    >
    > [...]

    Jak dla mnie to ma to sens. Założę się że do własnego ogrodu nie
    wpuściłbyś obcego faceta z wykrywaczem metalu, a dlaczego się godzisz na
    takie praktyki poza swoim płotem, przecie to potencjalne złoto za płotem
    należy tak samo do łowcy jak i dla Ciebie?