  • Data: 2024-06-23 13:14:49
    Temat: Re: Tworzenie prawa w PL i wykopki.
    Od: Trybun <M...@t...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.06.2024 o 16:25, alojzy nieborak pisze:

    > w całej rozciągłości popieram.
    >

    > A ja nie. Im dłużej leży w ziemi tym bardziej koroduje, a jak leży w
    > rzece to się zapada i po kilku latach jest poza zasięgiem czyli
    > przepada na wieki. Ogólnie zabawa która i tak nigdy się nie zwróci, bo
    > na etacie zarobisz więcej.

    Pokrętna logika, bo dlaczego w imię prawa z dóbr ogólnych mieliby
    korzystać tylko nieliczni? Bo oczywiście zdajesz sobie sprawę że wszyscy
    ludzie nie wyjdą na pole z wykrywaczami złota?

    > to potencjalne złoto za płotem należy tak samo do łowcy jak i dla Ciebie?
    >

    > Złoto masz w oceanie, pozyskanie jego jest nieopłacalne jak to
    > potencjalne złoto o którym piszesz. Jesteś nieracjonalny i tyle.
    >
    > OT.
    > Podobnie krzyczeli kiedyś niemcy na polaków: pracę nam zabieracie, ale
    > nabór stanowisko szambonurka u niemca dalej wisiał w ogłoszeniu.

    Ja nie piszę tylko o złocie a o wszelakich minerałach którym próbujesz
    przypisywać prawo do własności dla wybranych.
    Praca dla siebie czy kogoś  to akurat jedna z nielicznych rzeczy
    człowieka który jest jego osobistą własnością, to tak nawiasem.