  • Data: 2014-05-22 12:29:21
    Temat: Re: Twarde prawo ale prawo
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-20 06:59, Yogi(n) pisze:

    > Kumpel w sądzie sprawę przegrał, bo zapis w
    > umowie wyraźnie precyzował, że w wypadku nieodprowadzania składek w
    > terminie zwraca całość dotacji + karę czy odsetki (nie wiem dokładnie).

    W takiej sytuacji najrozsadniej by bylo, zeby PFRON od razu przelewal
    cala dotacje do ZUSU i tyle.
    Mogliby sami siebie ew. kontrolowac.

    Ja ostatnio zapomnialem zaplacic - tak, najzwyczajniej zapomnialem - i
    zaplacilem ZUS 2 dni pozniej. Napisalem pismo z prosba o przywrocenie
    terminu chorobowego i dostalem przywrocenie.
    Co ciekawsze, napisali rowniez, ze w 2009 roku sie spoznilem jeden dzien
    i jesli chce przywrocic tamten termin oplacenia skladki to zebym napisal
    pismo.
    Nie bardzo wiem po co mam przywracac tamten termin bo problem sie tyczy
    6 miesiecy po zaleglej skladce :)

    --
    jarek