  • Data: 2014-05-22 17:42:48
    Temat: Re: Twarde prawo ale prawo
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22.05.2014 12:29, Jarek Pudelko wrote:

    > W takiej sytuacji najrozsadniej by bylo, zeby PFRON od razu przelewal
    > cala dotacje do ZUSU i tyle.
    > Mogliby sami siebie ew. kontrolowac.
    >
    > Ja ostatnio zapomnialem zaplacic - tak, najzwyczajniej zapomnialem - i
    > zaplacilem ZUS 2 dni pozniej. Napisalem pismo z prosba o przywrocenie
    > terminu chorobowego i dostalem przywrocenie.
    > Co ciekawsze, napisali rowniez, ze w 2009 roku sie spoznilem jeden dzien
    > i jesli chce przywrocic tamten termin oplacenia skladki to zebym napisal
    > pismo.
    > Nie bardzo wiem po co mam przywracac tamten termin bo problem sie tyczy
> [...]

    To dla porzadku. Dasz urzednikom prace. Taka praca nieszablonowa to
    rodzynek. Moze ktos dostanie pochwale. Za "urzad przyjazny podatnikowi".

    Ty na tym nic nie zyskujesz, a ktos inny moze :D

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)