  • Data: 2014-05-19 18:11:58
    Temat: Re: Twarde prawo ale prawo
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 19 May 2014 15:45:12 +0200, Malpy i Delfiny

    > Pewnie jest jakis taryfikator[...]

    Pewne, to są odsetki ustawowe. Przy takich spóźnieniach to tyle co nic.
    Wiem, bo przez 4 lata się spóźniałem z płaceniem (do 20 włącznie) :P co
    więcej jeszcze (jakoś tak przez przypadek) :P zapomniało mi się płacić FP.
    ZUS zagroził wysłaniem komornika w celu odebrania 3500 zł + 700 zł odsetek
    od tego. Wiec za cholerę nie wiem co koleś nawywijał, że mu 25 tys. kary
    naliczyli. Bajki jakieś -- że tylko za te 19x5 dni spóźnienia -- i tyle.

    --
    Pozdor Myjk