  • Data: 2014-05-21 10:20:08
    Temat: Re: Twarde prawo ale prawo
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20.05.2014 15:26, m wrote:

    > Ciekawe czy się nie okaże że jest jak z tym piekarzem z Legnicy, który
    > owszem, chleb rozdawał i nie odprowadzał VATu ale w przekazie medialnym
    > jakoś umknęło że oprócz rozdawania chleba był tam całkiem niemały
    > przekręt na ukrywaniu rzeczywistych obrotów.
    >
    > Żeby się nie okazało że rencista owszem, się spóźnił 19 razy o 5 dni,
    > ale oprócz tego kilkadziesiąt razy nie zapłacił w ogóle.

    si okazao wczoraj w TV

    25 tys to zwrot dotacji PFRON + odestki, bo po 4 latach PFRON zapytal
    sie ZUS, czy skladki s oplacane terminowo, no i kilka razy byly oplacone
    11-tego.

    Koles mowil, ze:

    dostaje rente 10-tego, doklada kase i puszcza do ZUS, dopiero jak pusci
    to PFRON mu oddaje 60% z tysiaka.

    Przez 4 lata PFRON nie zakwestionowal, ze przelewy byly pozniej, bo
    przeciez nie na gebe mu zwracali, skoro zwracali dopiero po tym jak
    puscil przelewy.

    Do tego koles ma zaswiadczenia o niezaleganiu wzgledem zus od ZUS, oraz
    wiele papierkow, ze ZUS nie ma uwag.

    Urzednicy PFRON oczywiscie ze takie sa przepisy, i kropka, ze nawet jak
    po latach odkryja blad, nawet taki nieistotny (w koncu wplacal kase do
    ZUS - nic nie ukradl, nikogo nie oszukal)

    Zaden urzedas sie nie podlozy.

    a prikaz od rzadu jest - budzet cierpi, rznac kogo sie da

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)