  • Data: 2003-09-27 13:35:00
    Temat: Re: Trudne do opissania w jednym zdaniu.
    Od: "Lech Malinowski" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sky <s...@j...com.pl> napisał(a):

    > Poza tym Gotfryd chyba wcale nie mail na mysli takich wniskow jakie Ty
    > wyciagles. Ja wrecz odwrotnie to zrozmialem, ze to naciagactwo.

    Chyba jednak to o tych wnioskach pisali. Podobno wyglądały jak jakieś
    ankiety, ale na dole, małym drukiem i nie po polsku miały informację o
    opłacie. Rzeczywiście wygląda to na naciąganie, ale z drugiej strony wszystko
    w umowie było napisane. Obie strony są przedsiębiorcami i jak już pisałem w
    innym poście - ulgowe traktowanie im nie przysługuje.

    Liwiusz
    l...@i...pl