eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTrudne do ocenienia. › Re: Trudne do ocenienia.
  • Data: 2006-03-31 10:25:42
    Temat: Re: Trudne do ocenienia.
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Doker napisał(a) :
    > Zdaje sobie sprawe z tego, ze w serwisach pracuja ludzie nieuczciwi,
    > nastawieni na "NIE" i przez to az boje sie do nich wyslac ten sprzet.

    Wysłać? Pocztą czy kurierem?
    Strach się bać.

    > Nie chce juz acera i nigdy go w zyciu nie kupie.

    He, he... ja mam inną "ulubioną" markę. Laptopy też robią.

    > Czy mam
    > prawa prosic o moje pieniadze, ihmo za feler?

    Prawo masz. Zakładając, że jesteś konsumentem, bo z poniższego
    tak wynika.

    > Jestem tez zainteresowany wszytkimi zrodlami innymi niz same ustawy -
    > interpretacja, wyciagi, tlumaczenia dla przecietnego konsumenta.

    Masz prawo nie tylko prosić, ale żądać zwrotu gotówki.
    W tym wypadku nie powołuj się na warunki gwarancji tylko na
    niezgodność towaru z umową na podstawie ustawy z 27 lipca 2002 r.
    o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie
    kodeksu cywilnego:
    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=140
    O ile gwarancja może być na rok, to odpowiedzialność z tytułu
    niezgodności z umową 2 lata.
    Roszczenia dochodzisz od sprzedawcy, nie serwisu czy producenta.

    --
    Pozdrawiam
    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1