    From: Kira <c...@e...wytnij.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Trójki Giertycha
    Date: Tue, 21 Nov 2006 13:43:09 +0100

    Re to: GP [Tue, 21 Nov 2006 11:07:20 +0100]:

    > jeżeli zaczniemy wyśmiewać działania ministerstwa, to trudno
    > wtedy o lepszy klimat dla lekceważenia tych zabiegów przez
    > młodzież.

    Przepraszam cię bardzo, ale sam fakt że "TO MINISTERSTWO" nie
    sprawia automatycznie, że nie popełniają idiotyzmów. I nie wiem,
    może i twoim zdaniem lepiej robić idiotyzm niż nic, ale jak na
    moje oko to idiotyzmem można bardziej zaszkodzić niż jakby się
    nie wtrącało wcale. Spróbuj zgasić pożar benzyną to będziesz
    wiedział do czego piję.

    Pomysł trójek jest natomiast idiotyczny z założenia. Jeśli chodzi
    o młodsze dzieci, nic to po prostu nie da - bo takie dziecko to
    bezpiecznie się czuje jak może pójść i powiedzieć. Gdzie tych
    trójek ma szukać w razie potrzeby? Czy grzecznie poczekać aż znów
    na pogadankę wpadną?
    Z młodzieżą jeszcze bardziej przerąbane: o ile jeszcze dzieciak
    może i coś powie, o tyle nastolatek siedząc przed prokuratorem
    na mur beton nie zaryzykuje bo ma do zyskania może i chwilę
    spokoju od jednej mendy, ale w zamian odrzucenie przez własne
    środowisko rówieśnicze. A niech nie powie, ale wszyscy wiedzą
    że rozmawiał - a potem przypadkiem kogoś zamknęli... Wiesz, co
    on będzie potem miał? Mimo że nie powiedział.

    Gdzie tu sens i logika więc, że tak grzecznie spytam? Benzyną
    i w ogień, z braku lepszych pomysłów?

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ * Luksusowe przegięcie * MIKRO pecet *