  • Data: 2011-03-24 07:23:59
    Temat: Re: Treśc licencji - skopiowanie
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Silly, silly witek nabazgrału:

    > to sobie napisz licencje samemu, bez kopiuj wklej.
    > Możesz uzywac tych samych zwrotów, byleby nie było 100% podobne.
    >
    > tam samo mapkę Polski możesz sobi samemu narysowac i może wyglądac tak
    > samo jak mapa konkurencji,ale mapki konkurencji wykorzystac nie
    > mozesz, nawet jesli produkt koncowy bedzie wygladal identycznie.

    No to jak już wyciągamy kwestię plagiaryzmu, dozwolonego cytatu,
    whatever (zakładając, że w przypadku tekstów licencji też są stosowane),
    to chciałbym zauważyć, że w przypadku tej "identyczności", raczej trudno
    będzie mu się bronić mówiąc o przypadku. Bełkoty prawnicze/legislacyjne
    na pewno zakładają pewne uproszczenia wyrażeniowe/terminologiczne, ale
    bez przesady.

    --
    Tiber
    j...@g...com