  • Data: 2011-03-24 00:18:23
    Temat: Re: Treśc licencji - skopiowanie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 3/23/2011 6:11 PM, Czarny wrote:
    > Ja, jako producent gry komputerowej mogę
    > przecież chcieć aby wytworzona przeze mnie gra była chroniona prawnie równie
    > dobrze co produkt konkurencji.

    to sobie napisz licencje samemu, bez kopiuj wklej.
    Możesz uzywac tych samych zwrotów, byleby nie było 100% podobne.

    tam samo mapkę Polski możesz sobi samemu narysowac i może wyglądac tak
    samo jak mapa konkurencji,ale mapki konkurencji wykorzystac nie mozesz,
    nawet jesli produkt koncowy bedzie wygladal identycznie.