  • Data: 2010-08-04 16:02:34
    Temat: Re: Towar zgodny czy nie z umową?
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    spp wrote:

    > Rzeczywiście - żyłem w błogiej nieświadomości. :(

    heh, a nie zdziwiły cię czasem spotykane niezwykle wysokie ceny wysyłek
    w portalach aukcynych? ;-)

    Np. towar za 15 pln (podczas gdy konkurencja ma po 100 pln), jedyna
    forma wysyłki to kurier z którym umowę ma sprzedawca, i koszt wysyłki -
    100 pln (a normalnie po 15 pln). To może trochę przejaskrawiony
    przykład, bo by się skarbówka czepiła, ale mniej wyraźne też można
    znaleźć.

    M.in. dlatego też marnują na alledrogo miejsce na liście aukcji na
    kolumnę "cena z wysyłką", mimo że obok jest kolumna "cena".

    Bardzo prosta metoda zminimalizowania liczby zwrotów.

    --
    Pozdro
    Massai