  • Data: 2010-08-04 14:17:16
    Temat: Re: Towar zgodny czy nie z umową?
    Od: Sarpedon <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Sie, 14:44, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:
    > W zakresie, w jakim jest zgodne z ustawą. Przeczytaj ją sobie - tam jest
    > sporo wyjątków.
    >
    > No i w przypadku zwrotu zwracający płaci za transport.

    racja racja, caly czas mialem w myslach wymiane towaru na nowy (w
    praktyce zwrot starego, odbior nowego)

    dodam jeszcze, ze rejestr klauzul niedozwolonych nie jest aktem
    zamknietym, wiec po tym konkretnym przypadku nie wykluczam wpisania
    takiej klauzuli do rejestru po odpowiedniej procedurze prawnej

    nie upieram sie, ze moj punkt widzenia jest jedyny wlasciwy, natomiast
    ja bym na miejscu konsumenta sie skontaktowal ze sprzedawca, a jesli
    to nie przyniesie zamierzonego rezultatu, skarge do rzecznika