  • Data: 2010-08-03 19:55:18
    Temat: Re: Towar zgodny czy nie z umową?
    Od: Marcin Zabloti <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Sie, 20:58, "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Marcin Zabloti" <z...@g...com> napisał

    > Jak nie zgadzałaś/eś się z warunkami oferty to dlaczego dokonałaś/eś
    > zakupu?

    Nie zauważyłam tego wpisu. Można powiedzieć, że nie przeczytałam do
    końca.
    Ale nie o to chodzi. Moim zdaniem taki wpis, jest nielegalny i zgodnie
    z przytoczonym wyrokiem, mógłby podpadać pod mój przypadek.
    Poza tym, jeśli to prawda, to googlarka podpowiada mi jeszcze, że:

    W ustawie można przeczytać że ...praktykę rynkową uznaje się za
    działanie wprowadzające w błąd, jeżeli działanie to w jakikolwiek
    sposób powoduje lub może powodować podjęcie przez przeciętnego
    konsumenta decyzji dotyczącej umowy, której inaczej by nie podjął...
    oraz że rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji w sposób mogący
    wprowadzać w błąd

    Chodzi mi o to, czy jest szansa na wyegzekwowanie zwrotu kosztów
    przesyłek, bo towar chcę oddać i otrzymać pieniądze za poniesione
    przeze mnie koszty.

    pozdrawiam,
    Anna (z konta męża)