eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTowar siedzi w naprawie gwarancyjnej drugi miesiąc...Re: Towar siedzi w naprawie gwarancyjnej drugi miesiąc...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Towar siedzi w naprawie gwarancyjnej drugi miesiąc...
    Date: Tue, 30 Jul 2013 20:35:08 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 28
    Message-ID: <kt910t$uv6$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <kt8f77$nsn$1@usenet.news.interia.pl>
    <51f7ddde$0$1450$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: opg67.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1375209309 31718 83.0.30.67 (30 Jul 2013 18:35:09
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 30 Jul 2013 18:35:09 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.2; rv:17.0) Gecko/20130620 Thunderbird/17.0.7
    In-Reply-To: <51f7ddde$0$1450$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:725337
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-07-30 17:38, RR pisze:
    > W dniu 2013-07-30 15:31, Adam pisze:
    >
    >> Urządzenie się zepsuło, więc na gwarancji zostało odesłane do gwaranta.
    >> Siedzi tam już półtora miesiąca, a gwarant twierdzi, że czeka na części
    >> zamienne.
    >
    > Nieraz części i dwa miesiące "idą". Zależy czy akurat jakiś statek
    > płynie do Europy. Sprawdź czy producent nie zbankrutował.
    > Kiedyś mi tak trzymali monitor Belinea, aż w końcu powiedzieli,
    > że nie naprawią bo firma kaput. :-)
    >

    Sprzęcicho to Navroad. Szybko może nie zbankrutują ;)

    Belinei trochę sprzedawałem, nie było problemów. Prędzej wtedy padały
    Philipsy, LG i HP.

    Pytanie teoretyczne:
    Sprzęt u gwaranta lub w firmie serwisującej. Producent sprzętu ogłasza
    upadłość. Wtedy sprzęt piszemy w straty? To znaczy w sensie potocznym,
    nie księgowym.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1