eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTowar niezgodny z umowa - 14 dni na odpowiedz ??Re: Towar niezgodny z umowa - 14 dni na odpowiedz ??
  • Data: 2005-11-03 21:13:19
    Temat: Re: Towar niezgodny z umowa - 14 dni na odpowiedz ??
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Maciej Bebenek wrote:
    > KOrkodyl napisał(a):
    >
    >>>> Bede wdzieczny za kazda pomocna informacje bo nie wiem jak teraz mam
    >>>> sie zachowac! :(
    >>>
    >>>
    >>> A co napisałeś w piśmie?
    >>
    >>
    >>
    >>
    >>
    >> Ze to juz drugi taki TV z usterka w ciagu miesiaca (pierwszy
    >> egzemplarz mial plame na matrycy - wymienili po 3 dniach na nowy - tez
    >> wadliwy - usterka wyszla po 3 tygodniach)
    >> Ze chcialbym po potwierdzeniu usterki dokonac wymiany sprzetu na nowy
    >> ewentualnie na inny model.
    >> I ze jestem sklonny doplacic do innego modelu.
    >>
    >> Czy to ze w pismie napisalem "po potwierdzeniu usterki" uprawnia ich
    >> do oczekiwania przeze mnie dluzej niz 14 dni bo serwis jeszcze nie
    >> potwierdzil ze towar wadliwy?
    >>
    >>
    >
    > Art. 8. ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o
    > zmianie Kodeksu cywilnego.
    >
    > 3. Jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie określone w
    > ust. 1, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa
    > się, że uznał je za uzasadnione.

    A teraz pojawi sie następny problem:
    Spzredawca (media-saturn konkretnie, z chęcią odpowiada na reklamacje
    już kilka dni po zlożeniu. Tyle że naprawa trwa i trwa i trwa.
    I paktycznie nie ma szans wyegzekwować terminu typu 14 dni na naprawe.

    MZ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1