eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTowar niezgodny z umowa - 14 dni na odpowiedz ??Re: Towar niezgodny z umowa - 14 dni na odpowiedz ??
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Marcin Żyła <m...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Towar niezgodny z umowa - 14 dni na odpowiedz ??
    Date: Thu, 03 Nov 2005 22:13:19 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 39
    Message-ID: <dkduh8$q2q$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <c1da9$436a43e7$540a9d08$11655@news.chello.pl>
    <4...@n...home.net.pl>
    <c88ad$436a4801$540a9d08$13377@news.chello.pl>
    <4...@n...home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: amj26.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1131052392 26714 83.17.65.26 (3 Nov 2005 21:13:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Nov 2005 21:13:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.7.3 (Windows/20040803)
    X-Accept-Language: en-us, en
    In-Reply-To: <4...@n...home.net.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:339189
    [ ukryj nagłówki ]

    Maciej Bebenek wrote:
    > KOrkodyl napisał(a):
    >
    >>>> Bede wdzieczny za kazda pomocna informacje bo nie wiem jak teraz mam
    >>>> sie zachowac! :(
    >>>
    >>>
    >>> A co napisałeś w piśmie?
    >>
    >>
    >>
    >>
    >>
    >> Ze to juz drugi taki TV z usterka w ciagu miesiaca (pierwszy
    >> egzemplarz mial plame na matrycy - wymienili po 3 dniach na nowy - tez
    >> wadliwy - usterka wyszla po 3 tygodniach)
    >> Ze chcialbym po potwierdzeniu usterki dokonac wymiany sprzetu na nowy
    >> ewentualnie na inny model.
    >> I ze jestem sklonny doplacic do innego modelu.
    >>
    >> Czy to ze w pismie napisalem "po potwierdzeniu usterki" uprawnia ich
    >> do oczekiwania przeze mnie dluzej niz 14 dni bo serwis jeszcze nie
    >> potwierdzil ze towar wadliwy?
    >>
    >>
    >
    > Art. 8. ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o
    > zmianie Kodeksu cywilnego.
    >
    > 3. Jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie określone w
    > ust. 1, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa
    > się, że uznał je za uzasadnione.

    A teraz pojawi sie następny problem:
    Spzredawca (media-saturn konkretnie, z chęcią odpowiada na reklamacje
    już kilka dni po zlożeniu. Tyle że naprawa trwa i trwa i trwa.
    I paktycznie nie ma szans wyegzekwować terminu typu 14 dni na naprawe.

    MZ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1