    From: Jacek Marcin Jaworski <j...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Totaliztyczne Prawa i Obowiązki Człowieka
    Date: Tue, 30 Jul 2024 08:49:08 +0200

    Ależ mnie od paru dni telepie!!! Już chyba wiem dlaczego: bo w p. 7
    stwierdziłem, że "nie jest krzywdzeniem odmowa finansowania
    chemioterapii", ale uzasadnieniu, czyli w p. ad7. walnąłem "Za krzywdę
    nie można uznać odmowy choremu leczenia chemioterapią" - a to nie to
    samo! Poniżej popr. wer.:

    3.5Totaliztyczne Prawa i Obowiązki Człowieka

    1. Każdy człowiek ma prawo do spełnionego życia bez poczucia
    krzywdy pod warunkiem, że sam przestrzega Najważniejsze
    Prawo Wszechświata Fizycznego, które brzmi:

    MORALNY I NORMALNY JEST TEN KTÓRY DOBROWOLNIE I BEZ KOŃCA CHCE
    SOLIDNIE UCZYĆ SIĘ I UCZCIWIE PRACOWAĆ NA WŁASNE UTRZYMANIE NIE
    KRZYWDZĄC NIKOGO.
    Osoba która w 100% przestrzega tego prawa nie może być karana
    przez żaden ludzki sąd ani przez samosąd ludzi;
    2. Każdy człowiek ma prawo dążyć do prawdy i do głoszenia tego
    co udało mu się ustalić na drodze sprawdzalnych i
    odtwarzalnych badań i w wyniku logicznych rozważań.
    Ujawnianie prawdy na temat innych osób nie jest ich
    krzywdzeniem. Ujawnianie prawdy na temat organizacji (w tym
    tajnych) nie jest krzywdzeniem. Obok przestrzegania
    Najważniejszego Prawa Wszechświata Fizycznego głoszenie
    prawdy jest najważniejszym zad. każdego człowieka;
    3. Każdy człowiek ma prawo do do solidnej nauki w dziedzinie
    którą uzna za wartą jego uwagi, pod warunkiem
    wcześniejszego, legalnego uzyskania niezbędnych świadectw
    potwierdzających konieczną wiedzę i umiejętności.
    Dodatkowym warunkiem nauki zawodu może być konieczność
    opłaty za czesne. Jednak nauka na poziomie podstawowym
    powinna być darmowa i obowiązkowa. Na każdej uczelni w
    Kraju na studiach wieczorowych i zaocznych powinny być
    dostępne takie same kier. studiów jak na studiach dziennych
    (jedynie spec. mogą być inne). Dawniej na Politechnice
    Gdańskiej b. dobrym rozw. małej il. chętnych do studiowania
    el. wiecz. był nabór co 2 lata;
    4. Każdy człowiek jest zobowiązany do uczciwej pracy na własne
    utrzymanie. Dlatego każdy człowiek ma prawo do bezpiecznej
    pracy za uczciwą płacę w dziedzinie którą uzna za wartą
    jego uwagi, pod warunkiem wcześniejszego, legalnego
    uzyskania niezbędnych świadectw potwierdzających konieczną
    wiedzę i umiejętności. Uczciwa płaca powinna pozwalać na
    własne utrzymanie, na rozwój osobisty, wypoczynek i
    rekreację oraz na wychowanie i wykształcenie w rodzinie
    własnych dzieci (co najmniej 3-4). Rodzinę może założyć
    para dorosłych ludzi urodzonych jako chłopiec i jako
    dziewczynka.
    Tylko w 3 przypadkach można nie pracować: 1) Gdy człowiek
    ma plan który ma zapewnić mu pracę i go realizuje (obejmuje
    to naukę w trybie dziennym oraz wychowanie małoletnich
    dzieci), lub 2) Gdy człowiek udowodni trwałą niezdolność do
    pracy, lub 3) Gdy człowiek udowodni że w jego okolicy nie
    może się nauczyć zawodu lub gdy nie może się
    przekwalifikować lub gdy nie może znaleźć pracy.
    Osoba czasowo niezdolna do pracy będzie podlegać
    rehabilitacji. Natomiast uparty (czyli permanentny)
    bumelant powinien podlegać resocjalizacji psychiatrycznej;
    5. Nikogo nie można wyzyskiwać ani eksploatować. Pobieranie od
    ludzi jakiejkolwiek energii, tkanek lub płynów ustrojowych
    jest zabronione, z wyjątkiem pobierania krwi od
    dobrowolnych i świadomych dawców. W interesach należy
    przestrzegać zasady ,,wygrany-wygrany";
    6. Nie można sterować ani kontrolować ani manipulować umysłem
    ani ciałem żadnego człowieka. Krzywdzeniem ludzi jest
    psucie umysłu lub ciała w jakikolwiek sposób (w tym
    środkami technicznymi, chemicznymi, biologicznymi lub
    znęcaniem się fizycznym lub psychicznym). Krzywdzeniem
    ludzi jest ich jawne lub skryte narkotyzowanie lub
    podtruwanie lub zakażanie chorobami lub szkodliwe
    napromieniowywanie;
    7. Krzywdzeniem ludzi nie jest dochodzenie swoich praw przed
    niezawisłym sądem. Krzywdzeniem ludzi nie jest egzekwowanie
    wyroków sądowych. Krzywdzeniem nie jest odmowa finansowania
    chemioterapii. Krzywdzeniem ludzi nie jest odmowa wymiany
    tkanek (na cudze biologiczne ani na ich odpowiedniki
    techniczne). Krzywdzeniem ludzi nie jest odłączenie od
    aparatury podtrzymującej życie gdy człowiek nie nawiązuje
    kontaktu (jest w stanie wegetatywnym) dłużej niż miesiąc;
    8. Skazanych prawomocnym wyrokiem sądu można karać cieleśnie
    (np. chłostą), jednak wyłącznie w celach resocjalizacji,
    czyli wyłącznie w czasie odbywania kary, wyłącznie w
    kontrolowanych warunkach. Nikogo nie można karać ani
    kalectwem (ani fizycznym ani umysłowym) ani śmiercią (ani
    ciała ani umysłu ani pamięci).

    Uzasadnienie:

    ad1.: Nie ma sensu naśladować Powszechnej Deklaracji Praw
    Człowieka i wymieniać osobno takich spraw, jak: wolność,
    bezpieczeństwo, równość społeczna, godność, swobody
    ekonomiczne, swobody demokratyczne, sprawiedliwe sądy,
    poszanowanie prywatności, brak prześladowania przez tajną
    policję, bezpieczeństwo socjalne, prawa do odpoczynku, opiekę
    medyczną, bo ich brak zawsze oznacza krzywdę człowieka. Ze zła
    zawsze wynika krzywda ludzka, więc samo wrażenie u człowieka
    krzywdy jest wystarczające by stwierdzić występowanie zła i
    patologii.

    Natomiast ,,Najważniejsze Prawo Wszechświata Fizycznego" zostało
    szczegółowo opisane w roz. Najważniejsze Prawo Wszechświata
    Fizycznego.

    ad2. Zdobywanie i ujawnianie prawdy nigdy nie jest
    krzywdzeniem, bo zorganizowana konspiracja (spisek) zawsze jest
    skierowana przeciwko ludzkości.

    ad3.: Solidna nauka zawodu jest podstawą do nabycia kompetencji
    zawodowych, które są niezbędnym warunkiem do podjęcia pracy w
    celu zarabiania na swoje utrzymanie.

    Nie można sobie uzurpować prawa do nauki na stopniach wyższych
    bez zaliczenia stopni niższych. Podobnie uzurpowanie sobie
    prawa do pracy bez posiadania dyplomu i bez zdania egzaminu
    zawodowego jest złem które należy tępić.

    Krzywdzeniem ludzi pracy są dzisiejsze (w 2024r.) praktyki na
    Politechnice Gdańskiej w postaci dawania możliwości studiów w
    nowoczesnych dziedzinach jedynie w trybie dziennym (ani na
    studiach wieczorowych ani zaocznych nie można studiować ani
    elektroniki, ani telekomunikacji, ani mechatroniki, ani
    automatyki, ani robotyki ani nawet fizyki technicznej).

    ad4.: Konieczność pracy na własne utrzymanie wynika z faktu
    działania w Naszym Wszechświecie Mechaniki Ekonomicznej w
    której amortyzacja jest odpowiednikiem czasu z mechaniki
    klasycznej. Oznacza to, że wszystko co istnieje musi być
    finansowane albo z owoców własnej pracy albo w drodze
    pasożytnictwa. A pasożytnictwo jest źródłem wszelkiego zła. A
    każde zło to krzywda ludzka. Dlatego każdy kto jest w stanie
    musi pracować na swoje utrzymanie by nikt nikogo nie krzywdził.

    Automaty powinny być instalowane w pierwszej kol. tam gdzie
    praca jest niebezpieczna.

    Utrzymanie własne i możliwość dalszego rozwoju osobistego jest
    oczywistym celem podejmowania pracy. Natomiast by społeczeństwo
    się odnawiało i rozwijało konieczne są środki na wychowanie i
    wykształcenie własnych dzieci.

    Osoby bezrobotne (które się nie uczą) powinny rejestrować się w
    Urzędach Pracy. To te urzędy powinny odpowiadać za plan powrotu
    do pracy osób bezrobotnych. Te urzędy powinny dynamicznie
    reagować na zagrożenie długotrwałego bezrobocia i nędzy. Te
    urzędy w ścisłej współpracy z pracodawcami powinny organizować
    szkolenia zawodowe z gwarancją natychmiastowego zatrudnienia.
    Jak możliwa jest gwarancja natychmiastowego zatrudnienia?
    Regularnie dochodzą do mnie sygnały z firm które działają w
    oparciu o procesy pracochłonne (w przeciwieństwie do procesów
    kapitałochłonnych lub intelektualnych). Praca w tych firmach
    wydaje się mało prestiżowa i dlatego ludzie mają opory przed
    podejmowaniem w nich pracy. Jednak trzeba bezrobotnym
    uświadamiać, że taka praca ratuje ich przed nędzą i pozwala
    sfinansować dalszą naukę w celu rozwoju kariery w pożądanym
    kier. Czyli że taka praca jest szansą na dalsze godne życie, że
    otwiera ona nowe możliwości i nie jest żadnym wrabianiem.

    ad5. Cała ta lista przysługujących ludziom praw wymieniona w
    Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka jest czystym wodolejstwem
    mającym ukryć ciche przyzwolenie na wyzysk i eksploatację
    społeczeństwa przez obóz rządzący w Polsce i na całej Ziemi (bo
    tajna policja już dawno pojednała się na całej Ziemi). Już
    teraz ustaliłem najważniejsze pola tego wyzysku i eksploatacji:
    seks (gwałty, prostytucja), biologia (kradzież energii, płynów
    ustrojowych i tkanek), ekonomia (zaniżone płace i coraz więcej
    podatków) i techniczna (kradzież kodów źródłowych i plików z
    proj. tech.). Co ciekawe Powszechna Deklaracja Praw Człowieka
    chroni przez wyzyskiem i eksploatacją naukowców i artystów.

    Natomiast ja nie mam takich ukrytych celów i dokładnie wiem co
    to znaczy być prześladowanym przez tajną policję, która łamie
    nawet obecne zapisy z Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka
    m.in.: domowe szuje z KejDziBi ciągle robią mi idiotyczne
    awantury, polscy bogacze odmawiają mi prawa do pracy w moim
    zawodzie, władze lokalnej polibudy odmawiają mi prawa do
    nowoczesnych inżynierskich studiów zaocznych, tajna policja
    nawet łamie prawo do swobody myśli gadając do mnie dzień i noc
    już ponad 12 lat!!! No ale to nic dziwnego, że ta Powszechna
    Deklaracja Praw Człowieka to martwe prawo, bo prawo pasożytów
    to martwe robaki moralne.

    ad6.: Ponoć ten dobrobyt w powojennej Rzeszy został kupiony za
    zbrodniczą technologię ,,mid control" (opracowaną w III Rzeszy)
    - tak mi gadał anonimowy Szaraczek w myślach, który ma do
    dyspozycji jakąś wer. tej tech. kontroli umysłu. Jest to na
    wskroś zbrodnicza technologia (na miarę nazistóW), odzierająca
    ludzi z indywidualizmu, ogłupiająca masy i niszcząca geniusz
    ludzki. Dobra i uczciwa ekonomia bez kontroli umysłów dała by
    szczęście na całej Ziemi.

    ad7. Za krzywdę nie można uznać odmowy finansowania leczenia
    chemioterapią, bo to pasożytnicza metoda leczenia, która rodzi
    wiele pyt. bez odp. typu: ,,Jakim cudem określony krem może
    leczyć stawy chronione skórą?" albo ,,Jakim cudem określone
    chemikalia mogą wpływać na ludzki umysł?", albo ,,Jakim cudem
    tabletka może wyłączyć ból głowy? Albo jeszcze lepiej: ból
    zęba?" albo ,,Dlaczego leczy się objawy a nie przyczyny?" - np.
    w przeziębieniu. Albo: ,,Dlaczego wszystkie szczepionki są
    robione na bazie metali ciężkich b. szkodzących na mózg?". Moim
    zdaniem zamiast chemioterapii należy oferować ziołoterapię i
    radioterapię. Wynika to z faktu, że zioła są pochodzenia
    biologicznego, czyli tak jak nasze jedzenie. Natomiast prof.
    Jan Pająk z NZ ustalił w drodze analiz relacji osób
    uprowadzanych na pokłady NOL, choroby nowotworowe wywołuje i
    cofa się określonym promieniowaniem.

    Za krzywdę nie można uznać odmowy choremu leczenia operacyjnego
    polegającego na przeszczepach organów, bo to pasożytnicza
    metoda leczenia. Nie należy tworzyć frankensteinów. Jedno ciało
    musi starczyć na całe życie i dlatego należy stale o nie dbać.

    Za krzywdę nie można uznać odmowy choremu leczenia operacyjnego
    polegającego na wszczepianiu technicznych zamienników
    naturalnych organów, bo to pasożytnicza metoda leczenia. My
    jesteśmy ludźmi z krwi i z kości. Natomiast wszczepianie
    technicznych implantów to robienie z ludzi cyborgów. Jest to
    złem, bo w końcu to by zamieniło ludzi w roboty. Jedno ciało
    musi starczyć na całe życie i dlatego należy stale o nie dbać.

    Cyborgi są zagrożeniem dla istnienia ludzkości!!!

    Za krzywdę nie można uznać odłączania od aparatury
    podtrzymującej życie ludzi z którymi nie ma kontaktu przez
    dłuższy czas wynika po prostu z faktu, że takie osoby myślami
    są we śnie (w wirtualnym świecie w komputerze). Tam żyją
    nieswoimi problemami i oglądają rzeczy sprzeczne z fizyką
    naszego świata (czyli żyją urojeniami i oglądają wariactwa).
    Natomiast wiadomo, że osoby które tylko śpią i oglądają
    wariactwa w TV zapadają na alchajmera. Ta choroba jest niczym
    innym jak tylko rozpadem umysłu w wyniku głębokiego odprężenia,
    wariackich bodźców przy jednoczesnym braku zaangażowania w
    rozwiązywanie realnych problemów ani ludzkich, ani
    technicznych, ani naukowych. Na końcowym etapie ci ludzie
    przestają kontrolować swój umysł i co za tym idzie także nie
    maja kontroli nad swoim ciałem. Dlatego złem jest doprowadzanie
    do rozpadu umysłu u człowieka którego dusza jest uwięziona w
    uszkodzonym ciele (które jest zbyt zdrowe by umrzeć i zbyt
    chore by żyć). Stąd pomysł by medycy mogli się wykazać przez
    miesiąc od zapadnięcia w śpiączkę, bo to chyba ludzki umysł
    może wytrzymać bez większej szkody.

    ad8.: Resocjalizacja jest świadectwem stopnia samokontroli
    władzy. Z kolei samokontrola władzy jest wskaźnikiem jej
    jakości. Jeśli resocjalizacja jest taka jak dziś (w 2024r.), to
    jest ona okrutna (bo toleruje korupcję personelu więziennego i
    bestialstwo wśród więźniów). Poza tym nawet w XXI w.
    resocjalizacji poddaje się jednostki, które są całkowicie
    zdrowe społecznie, ale są niewygodne dla władzy (np. ja) lub po
    prostu są przeznaczone do wsadzenia w futro lub w piórka (np.
    sprawa Tomasza Komendy).

    Z kilku powodów nie należy nikogo mordować ani okaleczać: Po
    pierwsze nie pakujemy sobie tego w karmę uczuciową (która by
    wróciła jak bumerang). Po drugie życie Bóg daje i on powinien
    decydować kiedy je zabrać. Po trzecie nie można być tak samo
    okrutnym jak bydlak który morduje, bo gdyby skazać go na
    śmierć, to czym taki sędzia by się różnił od tego bydlaka? Samą
    formą działania? Czyli ,,białymi rękawiczkami"? Bo przecież
    treść postępowania była by identyczna.