  • Data: 2010-03-16 14:58:24
    Temat: Re: Totalitaryzm wladzy
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16.03.2010, niusy.pl <o...@o...op.invalid> wroted:

    > No ja nie widzę różnicy i nie wiem o co Ci chodzi

    Nie widzisz różnicy między ściśle oddzielonym przez Wielki Firewall,
    filtrowanym na multum sposobów Chińskim Internetem, a otwartym
    Internetem reszty świata? Może to wobec tego ty masz problem ze
    wzrokiem.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
    Nocturnal Infiltration and Accurate Killing