  • Data: 2007-01-07 20:52:36
    Temat: Re: Toga dla doradcy prawnego.
    Od: " Falkenstein" <f...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > Takie rzeczy zdarzają się też "profesjonalnym" pełnomocnikom.

    owszem, ale nie za każdym razem gdy coś napiszą albo powiedzą, a jeżeli już to
    raczej "starej daty" radcom prawnym.

    > A tak na marginesie: ze dwa dni temu rozmawiałem z kimś kto miał sprawę
    > w SR w Warszawie. I powiedział że tam jakaś pani asesor powiedziała
    > obydwu stronom na rozprawie że postanowienie będzie ogłoszone o 14.00
    > poprzez *wywieszenie na drzwiach sekretariatu" ????????????
    > A więc ten "profesjonalizm" może się zdarzyć wszędzie.

    Slyszałem tę historię, i niestety musze powiedzieć że jest z nią tak jak z
    pytaniem do radia Erywań. Ponieważ plotka się rozeszła to po krótkim sledztwie
    z udziałem najwyższych czynników ustalono iż w rzeczywistości chodziło o to że
    orzeczenie będzie ogłoszone jutro o 14.00 a na drzwiach sekretariatu będzie
    podany numer sali w której to nastąpi.

    > Jak masz podejrzenia, co do tej fikcyjności umowy to nie dopuszczaj
    > takiego doradcy. Jak strona to zobaczy to pewnie zrezygnuje z tego doradcy.

    Sęk w tym że nie bardzo jest jak udowodnic, że umowa jest fikcyjna, to zwykle
    widać, ale ciężko wykazać. No chyba, że mamy umowę o zarząd całym majątkiem a
    zaraz po niej wniosek o zwolenienie od kosztów bo nie ma żadnego majątku :-)

    > - prekluzja dowodowa, zwrot nieopłaconych pism
    >
    > Tylko nie wiadomo, czy rygor się utrzyma. "profesjonalni" pełnomocnicy
    > podnieśli straszny raban.

    Mam nadzieję że się nie tylko utrzyma ale i rozrośnie. Albo ktoś twierdzi że
    zna prawo albo trzeba go pouczać.