eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRozporządzenie DSA o treściach w internecie › Re: To takie samo GOOOOWNO jak RODO
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.tb3-253.telbes
    kid.pl!not-for-mail
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: To takie samo GOOOOWNO jak RODO
    Date: Mon, 26 Feb 2024 00:41:31 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <urgj7b$jr0$10$RTomasik@news.chmurka.net>
    References: <uqun1b$36f$1$kw1618@news.chmurka.net>
    <uqvkgh$lmd$1$chmurka8@news.chmurka.net>
    <urfd9b$oq5$1$monika.g@news.chmurka.net>
    <urfg9p$jr0$5$RTomasik@news.chmurka.net>
    <urg4ef$gu1$1$chmurka8@news.chmurka.net>
    <urg704$jr0$8$RTomasik@news.chmurka.net>
    <urgali$gu1$5$chmurka8@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: tb3-253.telbeskid.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 25 Feb 2024 23:41:31 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="RTomasik";
    posting-host="tb3-253.telbeskid.pl:185.192.243.253";
    logging-data="20320";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Cancel-Lock: sha1:wM9TmdKk2EpInMZwl9d8a6Z/SK0=
    sha256:Oth0ser6jF1zC2bGEsVhwVsSL+Twoc5G8GadVRP8M9w=
    sha1:b6Myk1qNKJJwYgCbEu+L8Q0FuF8=
    sha256:UQHQ/X+Sz40Tpx0tH9gzlRjhVFkhkj3tngO0x2Q8BUw=
    In-Reply-To: <urgali$gu1$5$chmurka8@news.chmurka.net>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:848194
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 25.02.2024 o 22:15, _Master_ pisze:

    >> Ale na tych listach zgód są poukrywane różne dziwne zgody, których po
    >> prostu nie chce mi się analizować i domyślnie wszystkie odklikuję
    >> "wnoszę sprzeciw":
    > Skoro tak to nie powinien istnieć zapis zmuszający Zdrowego myślącego
    > białego człowieka do odklikania bez czytania
    > DEBILIZMOWI w życiu należy się przeciwstawiać siłom i godnościom
    > osobistom ;-)

    Uważam, że zdecydowanie masz w tej materii rację. Ale co ja mogę? Zdarza
    mi się rezygnować z przeczytania treści, jak się okazuje, że check lista
    jest za długa. Nie chce mi się zdecydowanie analizować tego, na co
    mógłbym pozwolić, a na co nie. No i zastanawia mnie, na ile "geniusze
    marketingu" zdają sobie sprawę, ze po wysłuchaniu po raz 50 na YouTube
    przy kolejnych filmikach kretyńskiej scenki, jak to posłużenie się
    aplikacją ROSSMAN uratuje głodujące dzieci zniechęca mnie nie tylko do
    instalacji tej ich aplikacji (akurat unikam zbędnych na telefonie), ale
    i zwizytowania tego sklepu. No przecież klienci tego sklepu płaca za tę
    badziewną promocję.
    --
    (~) Robert Tomasik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1