    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: To samo innymi słowy
    Date: Sat, 21 Aug 2004 12:11:34 +0200

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 21. sierpnia 2004 02:59 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Marcin Debowski:

    > MZ i tak i nie. Nie możesz bez zgody autora(ów) zrobić czegoś takiego i
    > opublikować, ale możesz zrobić i użyć dla własnych, szkolnych potrzeb
    > dydaktycznych (Art. 27).

    No tak, ale skoro już coś robię, to i publikuję. Taki ukłon w kierunku
    innych, z których pracy też nierzadko korzystam sam.

    Wcześniej odpowiedziałeś, że mogę to samo innymi słowy. No więc jak
    rozpoznać czy ćwiczenia typu ,,zaznacz kawałek tekstu, wstaw tabelkię,
    etc.'' opierają się na pomysłach skompilowanych z różnych podręczników, czy
    też sam to generowałem?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)