    From: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: To do Ciebie złodzieju!
    Date: Thu, 04 Dec 2003 23:51:09 +0100

    Peter 'Mikolaj' Mikolajski wrote:

    >> Chyba jest wysylany jakis numer seryjny
    >
    > Heh, jakiś? No i? [pytanie retoryczne]

    No i jezeli na ten sam numer seryjny zglasza sie X komputerow dziennie z
    roznymi konfiguracjami sprzetowymi to chyba cos nie tak...
    Windowsy sa crackowane - co za przeszkoda dolaczyc do kolejnej wersji
    "anty-blastera" czegos co wykryje cracka i zacznie slac do M$ pakiety o
    tresci "hej, ho, jestem scrackowany" ;)

    > Tiaaa...
    >
    > 1. Pisząc takie teksty robisz więcej szkody Linuxowi, niż pożytku,
    > bo reklama to średnia i średnio prawdziwa...

    Prawdziwa jak najbardziej. Pomija owszem dosc wazna kwestie - czy jestes
    uzytkowniku na tyle zorientowany w sprawach konfiguracji i obslugi
    komputera zeby sobie poradzic z linuxem, oraz czy potzebne oprogramowanie
    jest pod linuxem dostepne.

    Jezeli ktos musi grac to niestety linux nie jest dla niego - musi KUPIC
    windowsa. Musi tez KUPIC gry. Wiadomo ze wygodniej skopiowac windowsa i
    gry...

    > 2. Znam ludzi, którzy dawno przeszliby na szeroko pojęte Unixy,
    > ale nie ma na nie potrzebnego im oprogramowania i jeszcze długo
    > nie będzie - DTP, profesjonalna grafika etc.

    Mysle ze tych profesjonalistow stac na wydatek rzedy 500zl na zakup
    Windowsa.

    Ja nie twierdze ze Linux jest lepszy - twierdze ze jest lepszy dla mnie, na
    platne oprogramowania narazie mnie nie stac - jade na wersjach
    edukacyjnych, oraz wlasnie na opensource. Dla mnie bomba jak narazie.