  • Data: 2022-02-01 01:31:09
    Temat: Re: Testy na covid w pracy [O "wyższości" szczepień na kowid nad szczepieniami na grypę]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-01-31, Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Wszak pisałem już nie tak dawno w jakimś wątku, że 90% ludzi ma
    > wirusa opryszczki. A ilu ludzi widujemy z nią? Czyli de facto,
    > zgodnie z terminologią ze starego porządku świata, ilu jest chorych?
    > 1%, 0,1%?
    > Te 90% to właśnie też, wg nowomowy, "chorzy bezobjawowo".

    Raczej nie. Chory to chory - coś się jednak dzieje niekorzystnego z
    organizmem (innego niż sama obecność wirusa), tylko nie widać tego np.
    bez specjalistycznych badań.
    Chyba lepszym przykładem jest wirus półpaśca, którego można sobie mieć i
    latami nic, a jak się nadarzy okazja to sru, namnaża i rozwijają się objawy.

    Z kowidem tę bezobjawowość rozumiem tak, że objawy są na ogół tak słabe,
    że się ich nie zauważa. Jakieś lekkie zmęcznie, które może być z wielu
    innych powodów, bardziej mokro w nosie, odrobinę wyższa temperatura, i
    parę innych.

    Ciekawiej jest z takim HPV.

    --
    Marcin