  • Data: 2022-02-01 16:33:08
    Temat: Re: Testy na covid w pracy [O "wyższości" szczepień na kowid nad szczepieniami na grypę]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.02.2022 o 07:58, J.F pisze:

    > Ale jestes zakazony i roznosisz wirusa ?

    Prawdę mówiąc nie wiem. Podejrzewam, że zakażony jesteś, bo przecież
    technicznie rzecz biorąc nastapiło wniknięcie i namnożenie patogenu. Czy
    zarażasz - nie wiem. Podejrzewam, że nie, bo ten wirus się z tego co
    pamiętam ukrywa w układzie nerwowym. Myślami jeszcze wirusów nie
    przekazujesz;) Z tym że to tak na roboczo z tego co pamiętam - mogę się
    mylić.

    > Ale "przeziębienie" to juz objaw :-)

    No ale my mówimy o bezobjawowym przeziębieniu:P

    > Jest tez przyklad z gastronomi. Niektore osoby roznoszą np salmonelle.
    > Ale same nie maja objawow choroby/zakazenia.
    > Stad koniecznosc badan.

    No nie przeczę. Ale nosicielstwo to nie od razu choroba.

    > Ale jesli omikron jest odmiana o malej smiertelnosci ... to moze
    > stanowi naturalna szczepionke ?

    Taka jest najbardziej prawdopodobna "ewolucja" wirusa.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.