  • Data: 2022-01-30 13:41:55
    Temat: Re: Testy na covid w pracy [O "wyższości" szczepień na kowid nad szczepieniami na grypę]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Czyli są nieskuteczne, tak? Nie ma po co się szczepić a ci co namawiają
    > to barany bezmózgie?

    "Chcącemu nie dzieje się krzywda" => "Kto _zmusza_ ten odpowiada"
    [ zmusza lub wprowadza w błąd ]

    Jeśli szczepionki mają zapobiegać ciężkiemu przebiegowi zakażenia ale
    "słabawo" zakażeniu w ogóle to proste sprzedawanie *przymusu* szczepień
    po linii redukcji liczby zakażeń (zduszenia rozprzestrzeniania epidemii)
    staje się wciskaniem ciemnoty lub otwartą deklaracją słabej
    skuteczności (ilość/procenty _zamiast_ jakości), nieprawdaż?

    IMHO Dyskusja o tych co chcieli/zechcą dać się zaszczepić jest obecnie
    bezprzedmiotowa _na grupie prawo_ . No chyba że zostali wprowadzeni
    w błąd celowo lub przez brak zachowania należytej staranności.
    Dla mnie kluczową kwestią około-prawną jest czy istnieją powody
    należycie uzasadniające wprowadzanie _przymusu_ szczepień na kowid.
    IMHO w sezonie grypowym 2021:2022 *NIE*. Co będzie w kolejnych sezonach
    grypowych to się okaże. Ja obstawiam że dalej będzie podobnie ale to
    obecnie wróżenie z fusów bez choćby jednego pełnego sezonu grypowego
    z masowymi szczepieniami.

    --
    A. Filip