  • Data: 2022-01-29 12:13:28
    Temat: Re: Testy na covid w pracy
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.01.2022 o 12:04, Uzytkownik pisze:
> [...]
    >>> 2. Jak tu podnieść podatki żeby wszystkim wmówić że się je obnizyło.
    >>> 3. Jak tu wykiwać Czechów żeby wyszło że to ich wina.
    >>> 4. Jak udowodnić że 500+podniesie dzietność choć nie podniósł.

> [...]
    > wiele innych zawodów mniej lub bardziej powiązane z pochówkami, nawet
    > muzycy i księża. Do budżetu wpłyną dodatkowe pieniądze z podatków.
    >
    > Gdyby nie było szczepionek to ja rozumiem wszystkie te restrykcje i
    > nakazy noszenia maseczek, ale w obliczu powszechnie dostępnych
    > szczepionek świadczy to tylko o kompletnej głupocie rządzących i
    > bezradności wobec idiotów, którzy nie chcą się zaszczepić. Próbują
    > chronić debili antyszczepionkowych kosztem całego społeczeństwa, a
    > zwłaszcza tych, którzy poddali się szczepieniom lub przeszli covid,

    A co ciebie to obchodzi, czy się szczepię czy nie?
    Żyję w wolnym (teoretycznie) kraju i płacę składki na ZUS, więc należy
    mi się opieka lekarska i koniec.
    Jak na razie leczenie w Polsce jest dobrowolne i tacy mądrale niech nie
    wpieprzają się w moje życie.

    Pewnie jesteś z tych, co to chcą, żeby im wszczepić chipy, wprowadzić
    obowiązkowe posiadanie smartfona a najlepiej zamknąć w klatce.
    Oczywiście wszystko dla twojego dobra i dobra społeczeństwa.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: