  • Data: 2022-01-29 13:02:51
    Temat: Re: Testy na covid w pracy [O "wyższości" szczepień na kowid nad szczepieniami na grypę]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik <a...@s...pl> pisze:
> [...]
    >>> 2. Jak tu podnieść podatki żeby wszystkim wmówić że się je obnizyło.
    >>> 3. Jak tu wykiwać Czechów żeby wyszło że to ich wina.
    >>> 4. Jak udowodnić że 500+podniesie dzietność choć nie podniósł.

    > Na ten cały kretynizm jest prosta rada.
    >
    > Ci co przebyli covid i ci co się zaszczepili mają małe szanse na
    > kolejne zakażenie i jeszcze mniejsze szanse na kolejny, ciężki
    > przebieg choroby covid.
    > [...]

    A masz jaja napisać wprost w perspektywie ilu miesięcy i ilu nowych
    wariantów kowid? <ironia> Jak ktoś raz w życiu zachorował na (wirusową)
    grypę to już nigdy ciężko na grypę nie zachoruje? </ironia> Bez danych z
    _kilku lat_ domniemanie że skuteczność szczepień na kowid będzie mniej
    więcej taka jak szczepień na grypę jest sensowną hipotezą zero
    (startową). AFAIR przypadki że sezonowe szczepienia na grypę obstawiły
    inny wariant grypy niż ten który nadszedł były.

    Jak piszesz zasadniczo o *obecnym* sezonie grypowym to wystękaj to
    wprost. To prawa jeśli zostanie uchwalone to zapewne zostanie na kilka+
    lat. Czy może w projekcie jest ograniczenie na ten (i jeden następny)
    sezon grypowy?

    https://www.msn.com/pl-pl/zdrowie/nasze-zdrowie/w%C5
    %82oski-instytut-zdrowia-po-5-miesi%C4%85cach-skutec
    zno%C5%9B%C4%87-szczepionki-w-zapobieganiu-zaka%C5%B
    Ceniu-spada-do-39-proc/ar-AARJjD4

    --
    A. Filip