  • Data: 2022-01-29 12:04:12
    Temat: Re: Testy na covid w pracy
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.01.2022 o 10:23, Shrek pisze:

    > Ale ja się nie nabijam. Prawdę mówiąc w pierszej chwili myślałem że to
    > jacyś szeregowi kretyni za tym projektem stoją. A tu się ponoć
    > okazuje, że sam naczelnik.
    >
    > Jeszcze okaże się że gra w szachy 5D - jako zwolennik szczepień,
    > zamordyzmu koronawirusowego, zabijania praw obywatelskich postanowił
    > po prostu tą idee osmieszyć. A na końcu okaże się że on od zawsze był
    > szurem, tylko robił za szureskiego wallenroda:P

    Na ten cały kretynizm jest prosta rada.

    Ci co przebyli covid i ci co się zaszczepili mają małe szanse na kolejne
    zakażenie i jeszcze mniejsze szanse na kolejny, ciężki przebieg choroby
    covid.

    Niestety każdy musi się zetknąć z wirusem i albo zachoruje, albo nie
    zachoruje. Przejdzie łagodnie zakażenie, albo ciężko lub też umrze.

    Każdy obywatel miał możliwość się zaszczepić, co chroni w sporej części
    przed kolejnym zakażeniem oraz przed ciężkim przebiegiem takiego
    zakażenia. Jeżeli ktoś jest idiotą i z własnej woli zrezygnował ze
    szczepienia to znaczy, że godzi się na zakażenie samemu i na ryzyko
    ciężkiego przebiegu choroby oraz możliwość śmierci.

    Osoby zaszczepione oraz ozdrowieńcy nie mają się już czego bać, bo
    kolejne zachorowanie na covid, dla nich jest niewielkie.

    Aby nie blokować służby zdrowia debilami, którzy nie chcieli się
    zaszczepić to po prostu należy wprowadzić zasadę, że osób
    niezaszczepionych nie hospitalizujemy i nie leczymy ani na covid, ani na
    powikłania pocovidowe, skoro same, dobrowolnie przyjęły to ryzyko.
    Leczymy tylko osoby, które poddały się szczepieniu oraz osoby, które z
    powodów medycznych lub wiekowych nie mogły się zaszczepić. Znosimy
    wszystkie restrykcje covidowe.

    Przyniesie to spore oszczędności dla państwa, a dodatkowo dla
    społeczeństwa spore korzyści, ponieważ zakłady pogrzebowe zaczną rosnąć
    jak na drożdżach. Zarobią też kopidoły, krawcy, szewcy, kamieniarze i
    wiele innych zawodów mniej lub bardziej powiązane z pochówkami, nawet
    muzycy i księża. Do budżetu wpłyną dodatkowe pieniądze z podatków.

    Gdyby nie było szczepionek to ja rozumiem wszystkie te restrykcje i
    nakazy noszenia maseczek, ale w obliczu powszechnie dostępnych
    szczepionek świadczy to tylko o kompletnej głupocie rządzących i
    bezradności wobec idiotów, którzy nie chcą się zaszczepić. Próbują
    chronić debili antyszczepionkowych kosztem całego społeczeństwa, a
    zwłaszcza tych, którzy poddali się szczepieniom lub przeszli covid,
    kiedy jeszcze nie było szczepionek.