  • Data: 2012-06-06 23:26:13
    Temat: Re: Testament odręczny - wątpliwości
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-06 22:55, t-1 pisze:

    > Niedobre stosunki w rodzinie pogarszają się znacznie w takich sytuacjach.
    > Nie będę niczego sugerował aby Cię nie denerwować już teraz. Pomyśl co
    > Ty byś zrobił i dowodził na ich miejscu aby obalić niekorzystny dla
    > siebie tego rodzaju testament. A mogą Ci zarzucić jeszcze więcej.
    > Zależy, jaką wykażą determinację.

    Nic bym nie robił bo nic im do tego majątku i sami to przyznali w
    rozmowie jak pierwszy raz wspomniałem o tym testamencie. Tego
    wszystkiego co Tata mi zapisał dorobił się razem z moją Mamą, a potem ze
    mną jak był po rozwodzie z pierwszą żoną. Oni nie mieli w tym żadnego
    udziału, a jak ja się urodziłem byli już dorosłymi ludźmi.

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin