  • Data: 2008-04-29 05:41:58
    Temat: Re: Testament
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 28 kwiecień 2008 22:19
    (autor jb
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fv5bhe$cuq$1@inews.gazeta.pl>):

    > Nigdy Nienackiego nie poznałem, za to miałem niestety kontakty z jego Muzą
    > w okolicach przełomu tysiąclecia. Pamiętam, iż był taki okres, że chodziła
    > po różnych instytucjach z torbą pełną akt dotyczących różnych spraw
    > związanych ze spadkiem, muzeum, itp., i próbowała wciągnąć w rozmowę
    > kazdego, kogo tylko się dało.

    No cóż, próbowała walczyć o realizację Jego testamentu, o czym pisałem.
    Jak widać, żeby nie odbiegać od tematyki grupy, napisanie bez notariusza
    efekty daje średnie.

    W ogóle chłop prawnie dał ciała podwójnie, bo z żoną się formalnie nie
    rozwiódł. Widać uznał, że to detal do niczego nie przydatny. I stało się
    jak stało :(

    > Byli tacy, co na jej widok chowali się, by
    > tylko znowu nie wysłuchiwać jej historii i oglądać pokazywanych
    > dokumentów... ;)

    No tak, znam bliżej osobnika z tą samą chorobą, jest trudny. Ta choroba
    widać tak ma.

    Z ciekawostek: w kontynuacjach Szumskiego pojawia się chłopak z porażeniem,
    czyżby na cześć p. Alicji?

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu