eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTermin naprawy towaru przy reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową › Re: Termin naprawy towaru przy reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: <s...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Termin naprawy towaru przy reklamacji z tytułu niezgodności towaru z
    umową
    Date: Sat, 22 Dec 2007 13:47:43 +0100
    Organization: s...@a...pl
    Lines: 23
    Message-ID: <fkj11b$i9i$1@news.onet.pl>
    References: <fkitnq$ipu$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Reply-To: <s...@a...pl>
    NNTP-Posting-Host: abxl186.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1198327659 18738 83.9.5.186 (22 Dec 2007 12:47:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 22 Dec 2007 12:47:39 +0000 (UTC)
    X-Sender: N51/xad5EEWSFSsZ7zcvBTDWvZlagWPi
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:505974
    [ ukryj nagłówki ]

    > kupiłem sokowirówkę w Saturnie. Dwa, trzy miesiące po zakupie uszkodziła
    > się. 25 listopada przekazałem ją do Saturna z tytułu niezgodności towaru z
    > umową, a kilka dni później otrzymałem listem poleconym pismo datowane na
    > 26 listopada, że sprzęt został przekazany do serwisu producenta.
    > Ponieważ od tego czasu minął blisko miesiąc, a sprzęt nadal nie wrócił z
    > serwisu, czy przysługuje mi prawo do żądania zwrotu gotówki za towar, czy
    > muszę nadal czekać aż łaskawie ją naprawią? Co powinienem zrobić,


    Termin 14 dni upłynął, informacji o odrzuceniu Twojej reklamacji nie
    dostałeś, wieć ją uznali. To, co oni z nim zrobili, gdzie wysłali to już
    Ciebie nie powinno interesować. To sprawa sprzedawcy.

    Pytanie czego żądałeś w swoim zgłoszeniu reklamacyjnym.

    > żeby jak najszybciej rozwiązać sprawę? Proszę również o podanie
    > paragrafów, bo z dużym sklepem pewnie się bez nich nieobejdzie.

    Zajść i zapytać, kiedy dostaniesz to, o co wnioskowałeś. Jesli to miała byc
    naprwawa, to nie ma terminów okreslajacych kiedy to ma być zrobione. Powinno
    niezwłocznie- a to słowo może w jednym przypadku znaczyc tydzień, innym
    razem pół roku...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1