eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTermin naprawy towaru przy reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową › Termin naprawy towaru przy reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową
  • Data: 2007-12-22 11:45:24
    Temat: Termin naprawy towaru przy reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową
    Od: Czarek <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    kupiłem sokowirówkę w Saturnie. Dwa, trzy miesiące po zakupie uszkodziła
    się. 25 listopada przekazałem ją do Saturna z tytułu niezgodności towaru
    z umową, a kilka dni później otrzymałem listem poleconym pismo datowane
    na 26 listopada, że sprzęt został przekazany do serwisu producenta.

    Ponieważ od tego czasu minął blisko miesiąc, a sprzęt nadal nie wrócił z
    serwisu, czy przysługuje mi prawo do żądania zwrotu gotówki za towar,
    czy muszę nadal czekać aż łaskawie ją naprawią? Co powinienem zrobić,
    żeby jak najszybciej rozwiązać sprawę? Proszę również o podanie
    paragrafów, bo z dużym sklepem pewnie się bez nich nieobejdzie.

    Z góry dziękuję i pozdrawiam

    Czarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1